ze względu na rozrząd i problemy z obsługa w aso .....
Wrażenia
3,0
Silnik
Po 40 tyś pojawiły sie metaliczne stuki w silniku przy niskich obrotach i podczas odpalania....
W serwisie szukali przyczyny ponad pół roku....
żenda....
3,0
Skrzynia biegów
Ogólna ocena pracy jest pozytywna, ale niestety kilka razy zdażyło mi sie ze skrzynia nie zadziałała poprawnie, po dodaniu gazu pojawiła sie sekundowa dziura po czym auto szarpnęło i wystrzelilo jak z procy .... podczas wyprzedzania raz juz widzialem naczepe tira wbitą w moja glowe ....
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nauczyłem sie tym autkiem spalac poniżej 5l/100 km, przy bardzo spokojnej i równej jeździe jest mozliwość... podczas podróży wakacyjnej przejechalem na baku 980 km, co bylo dla mnie wynikiem wrecz nieprawdopodobnym... zdjęcie z komputera pokładowego zdobi moja tapete na tel od ponad roku \"range 1100 km\"
3,0
Stosunek jakość/cena
jw. sprawa z rozrządem skutecznie mnie zniechęciła do dalszego użytkowania tego zamochodu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pekł wezyk do spryskiwaczy reflektorów.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
59000 km zmieniony cały rozrząd, po 43 tyś pojawilo sie metaliczne stukanie silnika na niskich obrotach i 2 sek po odpaleniu samochodu, rozwiązanie problemu zostało znalezione przez aso po 7 mies zdazylem przejechac prawie 16 000 km z usterka kóra mogla spowodowac uszkodzenie silnika, poniewaz jest mozliwosc ze łańcuch spadnie ....
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]