Silnik
: Super silnik. Natomiast blacha to tandeta.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Ślady korozji.
Silnik
: Pompa oleju, padła 2 m-ce po gwarancji
4,0
Całokształt
Super silnik. Ale korozja to coś nie do pomyślenia. Defekty w aucie, które powinno być nie zawodne. Myślę, że mit VW jako auta nie zawodnego padł!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonały!!
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry. Trzyma pewnie, ale mam ESP itp..
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze.
5,0
Ergonomia
Niemiecka ergonomia. Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealne dla 4 osób np: 2 dorosłych i 2 dzieci.
4,0
Wyciszenie
Dobre.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Myślałem, że będzie palił mniej. Ale silnik daje radość z jazdy wtedy gdy się przyciśnie....
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem w promocji pod koniec roku 2008. Załapałem się na upust 10 tyś.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po przejechaniu 20 tyś. popękały obudowy lamp ksenonowych. Wymieniono na gwarancji.
Ślady korozji na dachu przy relingach, na progu i przy przedniej szybie. TANDETA!!! Coś takiego w takim aucie. Mam nadzieje, że mi to poprawią w ramach gwarancji bo mam jeszcze takową. Zobaczymy!!!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwa miesiące po upływie gwarancji popsuła się pompa oleju. Auto miało przejechane 45 tyś. Nie do pomyślenia!!! Fakt, że Kulczyk dołożył 80% wartości pompy. Ładny gest z jego strony. Natomiast coś takiego w takim aucie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]