Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf V Kombi

TSI Z , 15 lat temu
Silnik 1.4 TSI 122KM 90kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Golf V Kombi 1.4 TSI 122KM 90kW 2005-2008 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Super silnik i komfortowe zawieszenie, stabilne prowadzenie - wzór do naśladowania w klasie kompakt. Czytam niskie oceny posiadaczy silnika TDI i jestem zaskoczony jak ktoś wybiera do takiego auta o wadze prawie 1,5 tony tak mały silnik o mocy 105KM a potem narzeka. Tak to jest, jak się chce oszczędzać na kosztach paliwa.
5,0
Całokształt
Ocena bardzo dobra
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik \"SUPER\",doskonała elastyczność, super przyspieszenie, niskie spalanie przy normalnej jeździe bez szaleństw na drodze. Gdy silnik nagrzeje się po ok. 2 km jazdy, to go nie słychać.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bez zarzutu, lekko i precyzyjnie. Czasem wsteczny bieg z uwagi na brak synchroniczacji wchodzi trochę gorzej, ale nie ma z tym żadnych problemów.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny doskonały - naprawdę komfortowe zawieszenia i jednoczenie bardzo stabilny na zakrętach, to też zapewne zasługa nadwozia Kombi - dociążony tył samochodu (duży zwis tylny) - ma się wrażenie, że samochód jest przyklejony do drogi. Większość współczenych aut typu Opel Astra, Honda Civic, Volvo , Mazda 3 podskakują na każdej nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra w każdym kierunku
5,0
Ergonomia
Jak przystało na VW, przełączniki pod reką - obsługa intuicyjna. Instrukcja obsługi nie jest potrzebna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima automat - Chłodzi i nagrzewa bardzo szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zarówno kierowca jak i pasażerowie nie mają problemów z przestrzenią w kabinie bez względu na wzrost.
4,0
Wyciszenie
VW w Golfie V trochę zaoszczędził na wyciszeniu, słychać uderzające o karoserje kamyki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 122 kucy to zużycie paliwa jest bardzo dobre, silnik jest ekonomiczny. Ceny przeglądów umiarkowane - po 15 tys. - ma kosztować 650zł. Ceny części do golfa w sklepach w prównaniu z konkurencją są relatywnie tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
W klasie kompakt to VW golf V ma najlepszy stosunek ceny do jakości. Ceny w salonach VW spadły, dodatkowo są duże możliwości negocjacji ceny w zależności od sprzedawcy - nie ma co patrzeć na cenniki w internecie, trzeba sie wybrać do kilku salonów VW. Golf V z 2008r - kombi 1,4 TSI 122KM, Klima pełny automat, metalik, ESP, ABS, EBD, ASR, 2 pakiety wyposażenia (alufelgi, światła przeciwmgielne, pełna elektryka szyb, centralny zamek, elektrycznie ster. i podgrzewane lusterka, podgrzewane siedzenia i dysze spryskiwaczy, spryskiwacze świateł, radio, alarm, blokada skrzyni biegów, czujniki parkowania - cena 65 tys. PLN Aktualnie pod koniec roku są dodatkowe upusty na rocznik. Dla porównania konkurencja typu pseudo japończyki i auta koreańskie jak Ceed SW i I30 CW z podobnym wyposażeniem, są droższe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po przejechaniu 20000 km zupełnie nic, oby tak dalej. Golf V jest w sprzedaży już 5 lat i ma dobrą opinię.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw. brak usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf V Kombi