Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf V Kombi

apli2 , 15 lat temu
Silnik 1.4 TSI 122KM 90kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf V Kombi 1.4 TSI 122KM 90kW 2005-2008 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : ale zadowolony jestem i z zawieszenia i ogólnego komfortu i jeszcze jedna sprawa którą kazdy może sam sprawdzić w byle salonie - AUTO JEST BARDZO ELEGANCKO WYKONANE I ŚWIETNE MATERIAŁY W ŚRODKU - mały uszczerbek to klapa bagaznika otwiera się z takim trochę dziwnym dżwiekim, jakby trche mało smaru?
5,0
Całokształt
dam piątkę, bo z auta jestem bardzo zadowolony jest komfortowe, swietnie jeżdzi i dje po prostu zadowolenie kierowcy. Dodam jesze, ze są bardzo dobre swiatła- wymieniłem zarówki na Philips xtrim plus 80 i nie żałuję, ze nie mam ksenonów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dobry - wczesniej dużo o nim czytałem i opinie się potwierdziły.Mmocny i cichy. Kupiłem go w styczniu i po przejechaniu 600 km pojechałem do Austrii na narty - trochę ryzykownie, ale auto spisało się swietnie. Jedna uwaga-dość długo nagrzewa się silnik ok 5km. W dieslu to zrozumiałe, ale w benzynie? może coś z termostatem bo wszyscy piszą, że ogrzewanie jest ok.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam żadnych zastrzeżeń
4,0
Układ jezdny
Jest dobrze wytłumiony i komfortowy a jednocześnie pewny, ale układ kierowniczy i stabilność na szybko pokonywanych zakrętach jednak w Fokusie była lepsza.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń, ale z radością korzystam z parktronika.
5,0
Ergonomia
Wygodnie, choć dla mnie za długie siedzisko ogranicza przestrzeń między nogami a kolumną kierownicy. \\jestem mały więc jest to bardzo subiektywne i nie może dotyczyć pozostałych kierowców.Za to ilość schowków imponująca/ po lewej stronie kolumny kierownicy, przed pasażerem, w podsufitce na okulary, w konsoli środkowej zamiast popielniczki i drugi obok hamulca ręcznego, w podłokietniku a drzwiach mieszczą się litrowe buteleczki. Super.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima jest cicha i fajnie się sprawuje, ale oczywiście po nagrzaniu silnika, a silnik w moim egzemplarzu nagrzewa się ze trzy razy wolniej niż w Focusie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie luksus, a zwłaszcza bagażnik
5,0
Wyciszenie
No, tu mogę z czystym sumieniem postawić 5. komfort akustyczny z całkiem innego segmentu. do tej pory ostatnie trzy auta - Astra i dwa focusy /wszystkie z salonu /wyciszałem dodatkowo matami bitumicznymi - skutek odczuwalny ale średnio zadowalający, może maty powinny być np. dynamat ale drogie pioruńsko.Podczas podróży autostadą tempomat na 140 i cisza. Cholera, zrobiło to na mnie takie wrażenie, że aż wyłączyłem radio,które zresztą ma świetne brzmienie /8 głośników/
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie bardzo wiem czy dużo czy mało. Z podróży do Austrii dystans 2400 km, średnia prędkość 104 km/godz. wyszło wg. kompa 6.8 a kumplowi Fokus 1.6 spalił 8, ale z boksem na dachu. Fakt, ze ja pod wzniesienia lekko jechałem na 6 biegu a on piłował nawet na 3. Nie będę wypełniał rubryk o spalaniu, bo za mało przejechałem. Po Warszawie to trzeba w motogodzinach podawać, a w trasie było i 170 i 90 np. na Słowacji, ale na ogół ok.140 plus minus 10 i wyszło 6.8
4,0
Stosunek jakość/cena
dobre wyposażenie - atrakcyjna cena pakietów. Sa spryskiwacze reflektorów - super dodatek, podgrzwane fotele, czujnik parkowania,tempomat, klimartonik dwustrefowy, ale dziadowskie upusty na rocznik tylko 4% plus duperele- za auto z tym silnikiem. Zapłaciłem 66 400 i bym nie kupił za tą cenę ale się bałem, ze podrożeją w 2009 ze względu na relację zł do USD / robią go w Meksyku/Chcieli koniecznie wcisnąć mi diesla z 1.9 TDI i tam były duże upusty, ale jak się przejechałem wiedziałem od razu, że nie dla mnie- klekot.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to rubryka nie dla mnie. No co mam po 3 tys jeżdzić do serwisu????
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf V Kombi