Jestem z auta bardzo zadowolony. Nie żałuje zakupu. Z całą pewnością ponownie kupiłbym właśnie taki sam model.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje idealnie. Elastyczność na każdym biegu. Jestem bardzo zadowolony z przyśpieszenia oraz z jego kultury pracy.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę ciężko wchodzi 3 bieg, ale jest to wada podobno wszystkich 2,0 TDI z tą skrzynią.
5,0
Układ jezdny
Znakomicie się spisuje. Zrezygnowałem z komfortu na korzyść przyczepności i mam obniżone i usztywnione zawieszenie. Nie żałuję.
Komfort
4,0
Widoczność
Lekko ograniczona widoczność przez słupek z tyłu, ale do tego już przywykłem w Golfach.
5,0
Ergonomia
Nie można mieć nawet najmniejszych zastrzeżeń- wszystko jest dokładnie tam, gdzie powinno być. Nawet podczas szybkiej jazdy nie ma problemów z niczym.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa sprawnie, kabina szybko dostosowauje się do oczekowanej temperatury.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Znacznie więcej niż w MK4, kierowca w prawie każdym aucie ma lux, ale w Golfie na brak miejsca nie mogą narzekać też pasażerowie.
5,0
Wyciszenie
Brak zastrzeżeń.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Średnie zużycie paliwa w trasie od 3,7 litra przy bardzo ekonomicznej jeździe do blisko 8 litrów przy jeździe po autostradzie z nogą na gazie. W mieście pali 6-8 litrów. Całkowite średnie spalanie auta w moim przypadku to 5,8 latem i 6,5 zima. Cały czas z klimatyzacją.
3,0
Stosunek jakość/cena
Dość drogi przy zakupie, jednak rekompensuje się to podczas użytkowania. Zdecydowanie warto wydać te pieniądze przy perspektywie użytkowania 5 lat - 150k km
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dosłownie drobiazgi, wszystko praktycznie naprawiane jest od ręki.