Karoseria
: rdza na nadkolach tylnych przy styku z uszczelką drzwi,
5,0
Całokształt
MAM GO OD NOWOŚCI POWYŻEJ WYMIENIŁEM JEDYNE USTERKI
JAKIE WYSTĄPIŁY PRZY PRZEBIEGU od 0 do 210.000 KM. JEST TO SILNIK 2.0.TDI 140KM. W/G MNIE PRZY PRAWIDŁOWEJ EKSPLOATACJI OD NOWOŚCI NIEZAWODNY, OSZCZĘDNY I DYNAMICZNY.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Sporo kosztował przy bogatym wyposażeniu. Na szczęście ze względu na dotychczasową minimalną usterkowość w sumie jest dobrze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]