Elastyczny.Dobre osiągi szczególnie po małym chiptunningu.Elastyczny - niezawodny przy wyprzedzaniu.
5,0
Skrzynia biegów
Ładnie pracuje.
5,0
Układ jezdny
Jak przyklejony.Szybko reaguje na manewry.
Komfort
4,0
Widoczność
Tył małowidocznie ,ale mam czujniki więc daję radę.
5,0
Ergonomia
Wszystko super.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa szybko (podgrzewane fotele załanczają się zimą w kilka sekund od wejścia do autka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Golf wciąż rośnie.Miejsca bardzo dużo.
4,0
Wyciszenie
Cichszy od czwórki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto ma 2 litry i dobre osiągi więc.... Nie lubię jeździć powoli.W benzynce paliłby sporo więcej przy mojej ciężkiej nodze
5,0
Stosunek jakość/cena
Droższy od Forda ,peugota ale coś za coś.Nie zwracam uwagi na inne marki interesuje mnie głównie vw oraz audi.Niemiecka precyzja - małem przed tem golfa 3 1.9 TDI 90 KM - byłem bardzo zadowolony następnie Golfa 4 kę 1.9 TDI 130 KM.Nie miałem żadnych usterek.W mojej przygodzie z vw tylko wymiana sprężynki w skrzyni biegów w golfie 3 poza tym tylko Wymiany płynów , pasków i klocków.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]