Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf V Hatchback

greg, 17 lat temu
Silnik 2.0 TDI 140KM 103kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Golf V Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
2,62
36% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Muszę przyznać że mimo wzrostu mogę zająć dość wygodną pozycję za kierownicą.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Wymiana turbiny przy 54000km.
Zawieszenie : Wymiana wachaczy przednich przy 60000km.
3,0
Całokształt
Jestem rozczarowany, znajomi namawiali i mówli że kupuję niezawodność a auto jest dużo gorsze niż moje poprzednie Renault Megane z 2001r.
Wrażenia
3,0
Silnik
2.0 TDI jest o niebo lepszy od starszego 1.9 ale daleko mu jeszcze do HDI o multijet nie wspominając.
4,0
Skrzynia biegów
Bez problemów.
3,0
Układ jezdny
Może być ale np. Focus II jest dużo lepszy pod tym względem. Lepiej także jeździło mi się Megane II i Peugeotem 307.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok. Do tyłu trochę kiepska ale większość nowych aut tak ma.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze z tyłu tragedia.
1,0
Wyciszenie
Nawet auta niższej klasy jak Clio czy 207 są dużo lepiej wyciszone.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jest w normie, ok 6l na trasie i 7,5-8 w mieście. Natomiast ceny przeglądów, napraw i części są bardzo wysokie, poprzednio miałem Megane z 2001 roku i ceny w ASO były zdecydowanie niższe.
1,0
Stosunek jakość/cena
Niestety auto jest drogie a jakość kiepska.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W porównaniu do Megane jest bardzo źle, zawiodłem się całkowicie. Elektronika i elektryka to chyba najsłabszy punkt tego auta. Wymieniałem już podnośnik szyby, silnik wycieraczki tylnej, wentylator chłodnicy, sterownik klimatyzacji, naprawiane było firmowe radio, zepsuła się regulacja w jednym z reflektorów.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto nigdy nie stanęło na trasie dlatego nie daję 1. Do tej pory wymieniono wachacze z przodu, na gwarancji wymianiali turbine. Kilka razy samochód przechodził w tryb awaryjny, skutkuje to ograniczeniem mocy (nie można przekroczyć 3000rpm), prawdopodobnie trzeba będzie wymienić wtryski.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf V Hatchback