Samochód dokładni taki jak się o nim pisze:dopracowany, poprawny i stonowany.
Bezawaryjny i oszczędny ale nie ma co ukrywać- nudny!
Wrażenia
5,0
Silnik
Choćbym nie wiem jak się starał nie chce palić więcej niż 7 litrów w dużym zakorkowanym mieście (Poznań)
Dynamika taka żeby bez strachu wyprzedzić Tira i jak dla mnie wystarczy
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia typowa dla VW. Krótkie biegi i wygodna praca lewarka.
4,0
Układ jezdny
Zalecam jeździć na oponach min 205 mm szerokich. Znacznie poprawiają wrażenia z jazdy i stabilność na zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Największy plus auta- wszystko na swoim miejscu, każdy się odnajdzie
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Miałem problemy z klimatyzacją- wydajność kiepska, ogrzewanie bardzo wolno się rozkręca
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne fotele choć trochę twarda tylna kanapa, Dla rodziny wystarczy
3,0
Wyciszenie
Jak to w Dieslu, szału nie ma, aczkolwiek silnik brzmi nieźle
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo tani w utrzymaniu, części łatwo dostępne i każdy mechanik go naprawi!
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena na rynku wtórnym moim zdaniem zawyżona. Konstrukcja ma już swoje lata i mimo zalet nie jest warta takich pieniędzy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie stwierdzono, auto na tyle łatwe w obsłudze że pierdołami można się zając samemu bez fachowej wiedzy.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwumas - czyli tradycyjna awaria VW no i mi przytrafiła się awaria maglownicy- koszt chyba 800 zł z robocizną
Tak jak w wielu innych przypadkach miałem problem z korozją progów.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]