Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf V Hatchback

Gregor892, 15 lat temu
Silnik 1.9 TDI 105KM 77kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 97 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Golf V Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
2,38
42% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Skrzynia biegów i spalanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Układ elektryczny
Zawieszenie
1,0
Całokształt
Auto jest dla starych dziadków wyjeżdżających raz w tygodniu w niedziele do kościoła 2 kilometry dalej bo w takim trybie jazdy do śmierci przeciętnego dziadka to auto zrobi może z 300 kilometrów i możliwe że wytrzyma ten przebieg bez serwisu i powarznych usterek
Wrażenia
2,0
Silnik
Jeden plus mało pali... Nic po za tym jest strasznie głośny, delikatny systematycznie pada w nim coś raz w miesiącu:) a naprawy są kosztowne.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze się zapina biegi i daje to trochę przyjemności z jazdy.
3,0
Układ jezdny
jedno wielkie nie porozumienie
Komfort
3,0
Widoczność
dośc kiepska szczególnie z tyłu
2,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewa dobrze chłodził też do puki nie padł mi klimatronic
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy nawet nawet, ale z tyłu 3 osoby mają już problem:)
1,0
Wyciszenie
To jest jedna z największych seryjnych wad tego auta, w przypadku diesla jedzie się jak w ciągniku przy 4 tys. obrotów słycha brzydki odgłos klekoczącego diesla (producent znalazł na to sposób( czym szybciej jedziesz tym głośniej zaczyna grac radio):P żenada
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu można by go nawet pochwalic ale zużycie paliwa jest małe we wszystkich nowych dieslach więc nie ma rewelacji
1,0
Stosunek jakość/cena
Cena kolosalna w stosunku do jakości auta jak bym miał kupi je jeszcze raz to dał bym maksymalnie 5000 zł a dałem 50000 i teraz nie mogę tego wraka sprzedac choc jest zadbany i bez wypadkowy
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dużo by wymieniac wszystko trzeszczy łamie się i wyciera x3 szybciej niż w innych starszych autach nap. włącznik świateł dawno stracił czarny kolor odpadł z niego lakier tak samo jak z włączników opuszczania szyb, odpadają gałki od seryjnego radia
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
65000tys.km padła turbina, 73000tys. padł recylkulator spalin wraz z rurką EGR która po prostu pękła w pół 81000tys. chłodniczka oleju puściła olej przy wymianie okazało się że czujnik poziomu oleju też nie działa i sam malutki czujnik kosztował 250 zł 87000tys prawdo podobnie padła pompa klimatyzacji ale jeszcze nie wiem bo nie byłem w serwisie wiem tylko że nie działa klimatronic a wyszło to dopiero kiedy pojechałem dobic klime 90000tys. spaliły się dwie świece żarowe, jest jeszcze wiele innych usterek ale to już nie ważne kup golfa 5 to sam zobaczysz a mimo ciągłych i drogich napraw dalej auto żle jeździ nie ma mocy, silnik nie chodzi równo, ciężko odpala jak jest ciepłe. a do tego 3 razy zepsuły się spryskiwacze szyb

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf V Hatchback