Silnik
: AUTO DLA LUDU TRZEBA NIEZLE ZARABIAC ZEBY GO UTRZYMAC LUB DLA MAJSTERKOWICZA Z MALYM CISNIENIEM TENTNICZYM ZEBY NIE DOSTAL WYLEWU
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: kolo dwumasowe
3,0
Całokształt
Samochud awaryjny w serwisie (wielkie slowo)powiedzieli ze mam pecha po 12000 tys popsula sie stacyjka 32000 tys wymiana kola dwumasowego 35000 wymiana lewego zamka w drzwiach kierowcy i jednej swiecy zarowej parujacych wszystkich reflektorow wymienic sie nie udalo (podobno ten typ tak ma)53000tys wymiana gum w przednich wachaczach 57000tys zaczelo slizgac sie sprzeglo podobno do wymiany caly komplet tarcza i znowu kolo dwumasowe wibrocje pedalu sprzegla od nowosci(serwis mowil zeby jezdzic bo to niczym nie grozi) bym zapomnial przy 27000 tys wymiana pompy paliwa i rozrusznika to chyba wszystko dochodzi do tego trzeszczaca deska rozdzielcza wycierajaca sie kierownica .JEDYNE ZALETY TEGO BADZIEWIA TO EKONOMICZNY SILNIK I ZWINNOSC
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik jest ok. Malo pali .Wady glosny maly apetyt na olej na 15000km 0.5 l
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia precyzyjna
3,0
Układ jezdny
Pierwsze popiskiwanie z elementow gumowych juz przy okolo 30000 tys km .Przy 53000 tys wymiana czesci gumowych w przednim zawieszeniu (doskwierojace stuki)
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednio przy normalnej jezdzie 6 l
2,0
Stosunek jakość/cena
KIEPSKO!!!!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
psuja sie detale
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]