BEZ ZARZUTÓW, NIESAMOWICIE ELASTYCZNY, JEDYMYM MAŁYM MINUSEM JEST GŁOŚNA PRACA GDY JEST ZIMNY, NO ALE SŁUCHANIE KLEKOTU VW TDi`KA TO SAMA PRZYJEMNOŚĆ :-)
5,0
Skrzynia biegów
IDEAŁ, KRÓTKA PRZEKŁADNIA BIEGÓW ŚWIETNIE SIĘ SPRAWDZA PRZY SZYBKIEJ I DYNAMICZNEJ JEŹDZIE
5,0
Układ jezdny
DLA MNIE IDEALNY, NIE ZA MIĘKKI, NIE ZA TWARDY, AUTKO SUPER SIĘ PROWADZI W ZAKRĘTACH, NIC NIE STUKA, NIC NIE PUKA
Komfort
4,0
Widoczność
DOBRA, DENERWUJĄCE LEWE LUSTERKO (KIEROWCY) - NIENATURALNIE ZNIEKSZTAŁCA
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BARDZO DOBRA, SZYBKO GRZEJE I SZYBKO CHŁODZI, KLIMATYZACJA PÓŁAUTOMATYCZNA (TZN. CLIMATIC)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ORROMNA PRZESTRZEŃ ZARÓWNO DLA KIEROWCY I POZOSTAŁYCH PASAŻERÓW, DUŻO WIĘCEJ MIEJSCA NIŻ W VW GOLF IV, SPORO PRZESTRZENI NAD GŁOWĄ (MAM 180 CM)
3,0
Wyciszenie
MOGŁOBY BYĆ LEPIEJ JAK NA MARKĘ VOLKSWAGENA
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
CAŁKIEM OSZCZĘDNIE, PRZY JEŹDZIE MIESZANEJ (50/50) SPALANIE 6L/100 KM, NA TRASIE JESZCZE NIE TESTOWAŁEM, CYNY PRZEGLĄDÓW UMIARKOWANE, PODOBNIE JAK PRZY MK4 BENZYNA + GAZ, JAK DO TEJ PORY WYMIENIAŁEM TYLKO PRAWY SWORZEŃ + ZBIEŻNOŚĆ + ROBOCIZNA 120 ZŁ (ZRESZTĄ ISTNIEJĄ TZW. ZAMIENNIKI :-), JAK NA NASZE POLSKIE DROGI NIE MA SENSU MONTOWANIE ORYGINALNYCH CZĘŚCI ZAWIESZENIA)
5,0
Stosunek jakość/cena
KONKURENCJA NA RYNKU CORAZ WIĘKSZA, JEDNAKŻE WARTO PRZEZNACZYĆ PARĘ TYŚ. WIĘCEJ I POSTAWIĆ NA JAKOŚĆ
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
MNÓSTWO SCHOWKÓW W PORÓWNANIU DO MK4, MIĘKKA DESKA ROZ., DOBRA JAKOŚĆ PLASTIKÓW (DOBRZE SPASOWANE, JAK DO TEJ PORY NIC NIE TRZESZCZY), WYGODNE KUBEŁKOWE SIEDZENIA, WSZYSTKO NA MIEJSCU TAM GDZIE POWINNO BYĆ (CZYTELNY UKŁAD PRZYCISKÓW OBSŁUG INTUICYJNA)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NA SZCZĘŚCIE JESZCZE NIE MIAŁEM, OBY JAK NAJDŁUŻEJ :-)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]