Przeniesienie napędu
: i silnik !!! Golf R3.2 2008 roku to koniec pewnej epoki aut z charakterem i duszą, można kupić dupowóz, można kupić także R32 !!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: podatność na kradzież,
5,0
Całokształt
każdy kto kocha te samochody nie widzi wad , zużycie paliwa, serwis to tylko drobiazgi i nie ma się czym martwić ...
dźwięk, przyspieszenie, kult wyjątkowego auta i zamiłowanie do marki VW Golf !!!! ... bezcenne !!!
Wrażenia
5,0
Silnik
brzmienie i kultura pracy ... V6 - niewiele aut posiada takie zalety,
5,0
Skrzynia biegów
bez problemowa ale bardziej "żywotna" manual,
5,0
Układ jezdny
bajka - haldex robi swoje !!!! auto trzyma się w zakręcie jak przyklejone !!!
5,0
Karoseria
zajebista !!! ponadczasowa "przyprawiona" obniżonym zawiszeniem dale fajny efekt i bardzo sportowy charakter !!!
Komfort
5,0
Widoczność
paso doble !!!!
5,0
Ergonomia
ok!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok!
5,0
Wyciszenie
brak wyciszenia !!! dźwięk silnika bezcenny,
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kto by liczył koszty, to auto nie dla oszczędnych, na takie auto trzeba mieć jaja !!!!
5,0
Stosunek jakość/cena
w skali 0-10 wynik 10 !!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zdarzają się
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 R32 250KM 184kW
[l/100km]