Zawieszenie
: Jestem mega pozytywnie zaskoczony komfortem tego,auta
5,0
Całokształt
Dźwięk tego auta poraża i chce się więcej więcej więcej słuchać. Mój ma skrzynie DSG i po prostu praca tego zestawu jest nie do opisania. Auto może nie jest najszybsze ale ma swój klimat i w przebraniu dla ludzi nie znających tej wersji jest zwykłym golfem. I to jest za co go cenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest ostatnim prawdziwym V6 montowanym w golfie. Po nim już tylko odkurzacze.
Jedynie na co trzeba uważać to łańcuch rozrządu i jak zaczyna go być słychać wymienić i cieszyć się jazdą oraz niesamiwitą elastycznością tego auta. 6 bieg i 50 km/h wciskasz lekko gaz auto przyspiesza bez potrzeby redukcji. Niesamowite przeżycia
5,0
Skrzynia biegów
DSG to najlepsza obecnie skrzynia a w wersji z 6 biegami bardzo wytrzymała
5,0
Układ jezdny
Jestem pozytywnie zaskoczony komfortem tego auta. Wcześniej jeździłem Subaru STI i golf jest bardziej komfortowy przy zachowaniu sportowego stylu tego auta. Jazda na podobnym poziomie co Subaru jeżeli chodzi o trzymanie w zakrętach. Jedynie przy małych prędkościach czuć sportowe zawieszenie ale nie na tyle aby plomby z zębów wypadały ;-)
5,0
Karoseria
W niebieskim trzydrzwiowym zestawieniu wygląd mega. Od tylu te dwie rury wyglądają bardzo fajnie i nawet najnowsze Porsche 911 skopiowało ten wydech :-)
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na sportowe auto jest dobrze ale trzeba uważać
5,0
Ergonomia
Wsiadasz i od wszystko jest jasne i w zasięgu ręki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima mogłaby być bardziej wydajna ale to mankament wszystkich aut klasy kompakt
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie w zupełności wystarcza
5,0
Wyciszenie
Jeszcze otwieram szyby aby słuchać tej symfoni dobiegającej z tylu auta :-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy takim aucie ceny części w salonie bardzo przyjazne i nie opłaca się kupować gdzie indziej :-)
To auto nie jest dla skner liczących każdą złotówkę
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena może i duża w zakupie używanego auta ale radość wrażenia z jazdy i posiadania tego auta wynagradzają wszystkie wydatki
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mikrostyki lubią się zepsuć ale wymiana zamka który kosztuje niewiele przywraca wszystko do porządku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdziłem jak na razie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 R32 250KM 184kW
[l/100km]