zastanawiam sie nad zmiana oprogramowania, wymiana kolektorow i zalozeniem wiekszej turbiny a wtedy mamy 250-270KM i 10000zl mniej w portfelu
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na te moc powinno byc ja slychac wydobywajaca sie z rury. na wolnych obrotach pracuje jak 75 konny brat 1.4
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia DSG. 2 słowa - dzielo sztuki
5,0
Układ jezdny
zamowilem fabryczne utwardzone zawieszenie. cierpi na tym troche komfort, ale jakbym chcial jezdzic wygodniej, to za te pieniadze wzialbym passata. dobrze ze nie wzialem 18" felg
Komfort
4,0
Widoczność
nie jest rewelacyjnie ale jest dobrze
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie, klima wszystko na 5
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu super - fotele trzymaja jak nalezy, przy czym nie sa ciasne
4,0
Wyciszenie
dobrze wyciszony, przy wyzszych obrotach slychac gwizd sprezonego powietrza - ale o to chodzi
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie dla osob liczacych przeplywajace litry 98 oktanowego paliwa z dystrybutora do baku
4,0
Stosunek jakość/cena
jak na to co potrafi to nie jest zle.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oby tak dalej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GTI 200KM 147kW
[l/100km]