Zawieszenie
: Nie tłucze, nie klepie, trzyma sie drogi jak na szynach.
W porownaniu z innymi GTI wypada duzo lepiej na polskich drogach...!
5,0
Całokształt
Genialne autko.
Wrażenia
4,0
Silnik
200KM pod maską do czegoś zobowiązują. Mogłoby jednak dawać troche więcej frajdy i mocy na drodze.
5,0
Skrzynia biegów
Miodzio...
5,0
Układ jezdny
Jak pociąg po szynach, na dobrych oponkach stabilny i komfortowy. Pieknie wybiera nierówności, nie szarpie i nie łupie w dziurach jak inne autka klasy GTI.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra....
jedyna wada: w nocy przy cofaniu, jest mało oświetleny tył samochodu (jedno małe światełko wsteczne nie oświetla za wiele)
5,0
Ergonomia
Wszystko w idealnym porzadku, dopracowana ergonomia do bólu...
Wszystko pod reka!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodac, nic ując...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem wysoki i nie ma zadnych problemow.
Fotele kierowcy i pasazera idealnie trzymaja ciało na miejscu nawet przy ostrej jezdzie...
Miejsca wygodnego duzo :)
4,0
Wyciszenie
Brakuje troche sportowego brzmienia tego autka z tych dwóch rur.
W wnetrzu nie czuc sportowego zaciecia tego autka. Wszystko wyciszone i komfortowe.
Jedyna wada jest lekko skrzypiacy plastik na podszybiu, tzn. kratka wentylacji pośredniej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie :)
Przy odpowienio ciezkim obuwiu spalanie wzrasta...
Ceny przegladow jak w normalnym VW Golf.
3,0
Stosunek jakość/cena
Zbyt drogie wszystkie dodatki do tego auta i ubogie wyposazenie standartowe...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak probemow. Lekko skrzypiace plastiki na podszybiu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GTI 200KM 147kW
[l/100km]