Dziwię się że 1.6 8v nie wyjeżdżał z fabryki z fabrycznym LPG. Z dobrze założonym porządnym gazem jeździ tak samo jak na benzynie, za grosze. Do ideału brakuje mu tak że 120km mocy więcej, poza tym wad brak.
5,0
Skrzynia biegów
Warto wymienić olej po przekroczeniu 120tys km - zdecydowanie lżej operuje się lewarkiem, poza tym w wersji 5biegowej przydał by się 6 bieg albo dłuższa piątka - samochodem jeździ się komfortowo do 140km/h potem następuje zarzynanie silnika, co z resztą dzielnie znosi
5,0
Układ jezdny
Nie ma zakrętu którego by nie pokonał
3,0
Karoseria
I tu jest szkopuł, podłoga zdrowa jak by wczoraj z Huty wyjechała ale drzwi, nadkola i listwy progowe - tragedia, po 10 latach pojawiają się ogniska korozji, będę z tym walczyć
Komfort
5,0
Widoczność
Nic dodac nic ująć
5,0
Ergonomia
Autko idealnie sprawdzi się w każdych warunkach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik jeden z lepszych z jakim miałem styczność - należy pamiętać że musi być cały czas włączony bo w przeciwnym razie wyraźnie skraca się żywot kompresora klimatyzacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód idealny dla 4osobowej rodziny, da się komfortowo pół Europy przejechać
4,0
Wyciszenie
W drzwiach potrafia tluc się listwy zgarniajace, zwłaszcza przy głównym słuchaniu muzyki, wyniana wiąże się z rozbiórka całych drzwi, no trudno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza eksploatacja żadnych dodatkowych kosztów - wszystko na bieżąco robione, żadnych niespodzianek
4,0
Stosunek jakość/cena
Powiem tak, gdyby nie ta blacha.... Jak widzicie rdzewiejacego mk5 to znaczy że rak zje go błyskawicznie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się jeszcze od 10 lat nie popsuło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak samo nic nigdy się nie stało
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 102KM 75kW
[l/100km]