Zawieszenie
: Po długiej trasie z samochodu po prostu nie chce się wysiadać
4,0
Całokształt
Najlepsze auto w swojej klasie
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny, nieźle się zbiera, niestety dosyć paliwożerny
4,0
Skrzynia biegów
Przełączanie gładkie, choć czasem zbyt lekka zmiana biegu owocuje niemiłym dla ucha charczeniem, zdecydowanie brakuje tutaj 6tego biegu, 130 km/h to około 4 tys. obrotów
5,0
Układ jezdny
precyzyjny, znakomicie tłumiący nierówności, świetnie trzymający na zakrętach, nie rzuca tyłkiem jak w niektórych samochodach (dzięki zawieszeniu wielowachaczowemu). Jedynym mankamentem może być nieco zbyt mały prześwit, przy dużym obciążeniu auto szoruje chlapaczami po ziemi, progi zwalniające tylko przy bardzo małej prędkości
Komfort
4,0
Widoczność
nieco ograniczona widoczność z tyłu
4,0
Ergonomia
przemyślane i proste w obsłudze, choć schowek dla pasażera zbyt mały, bardzo fajne fabryczne radio, mało miejsca na bagaż, chyba że wyjmie się klapę z bagażnika (co często robię).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ogrom przestrzeni, z tyłu nieco mniej miejsca dla rosłych pasażerów, samochodzik raczej 4 niż 5 osobowy
5,0
Wyciszenie
niesamowicie cichy, na wolnych obrotach silnik niesłyszalny
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik dosyć paliwożerny. Ostatnio na gierkówce przy łagodnym operowaniu gazem i hamowaniu silnikiem spalanie wyszło 6,5 litra przy średniej prędkości około 95 km/h. Przy agresywnej jeździe na tej samej trasie około 8,2 litra przy średniej prędkości 105-110 km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo wysoki komfort jazdy uzasadnia wyższą niż w porównaniu z konkurentami cenę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno powiedzieć, zbyt krótko jeżdżę
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trudno powiedzieć, zbyt krótko jeżdżę
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 102KM 75kW
[l/100km]