Poprzednia Brava była bardziej niezawodna, sprzedawałem ją przy 130 000km wtedy środek nie trzeszczał tak jak teraz w golfie. Kupowałem auto równolegle z kolegą z tym że on wziął Megane (niby ultra-awaryjne), za tą samą cene facet dostał bardziej dynamiczne, mniej awaryjne auto i teraz sie ze mnie smieje.
Wrażenia
3,0
Silnik
Bez rewelacji, wcześniej miałem Fiata Brava 1.6 i przyśpieszał podobnie. Osiągi bardzo mocno przeciętne aczkolwiek wystarczające.
3,0
Skrzynia biegów
Gdyby nie 6 bieg dałbym dwa. Skrzynia haczy!
2,0
Układ jezdny
Stuka i puka na nierównościach. Silentblocki i łączniki wymieniane kilakrotnie na gwarancji. Zawieszenie twarde i mało komfortowe, po dłuższej trasie boli kręgosłup.
Komfort
4,0
Widoczność
W zasadzie ok. Do tyłu mogła by być lepsza.
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zbyt długo trzeba czekać na ciepłe powietrze. Klimatyzacja gubi ustawienia i śmierdzi! Pomimo kilkukrotnego odgrzybiania w ASO nadal czuć nieprzyjemny zapach!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu doskonale, z tyłu już jest ciasno.
3,0
Wyciszenie
Na wysokich obrotach stanowczo zbyt głośny.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Czasami 8l w trasie! (110-130kmh) Miasto to już dragedia, do 12l/100km.
1,0
Stosunek jakość/cena
Nigdy więcej VW! Niemiecka niezawodność i jakość to totalna bzdura. Od tego golfa wolałbym cokolwiek... Focusa, Megane.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przełącznik kierunkwskazów, cd, siłownik prawej szyby, tylna wycieraczka... ehhh. Trzeszczy tapicerka w drzwiach i kokpit.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawieszenie to porażka, sypie sie non-stop. Na gwarancji wymieniali wahacze, wtryskiwacz, alternator, pompe wspomagania, tarcze hamulcowe.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 FSI 115KM 85kW
[l/100km]