Silnik zmuszony jestem ocenić bardzo negatywnie. Po pierwsze przy przebiegu 115 tys km w żadnym aucie napędzanym na łańcuch,nie powinna być jego trzecia wymiana- dwa razy jakiś defekt napinacza, teraz komplet z jakimś wariatorem- bagatela 6 tyś zł wymiana.
Vw nie wymienia tego w ramach gwarancji, bo twierdzi, że to jest element eksploatacyjny- KPINA!!!!
dWA RAZY WYMIENIAŁEM SONDĘ nox!!!! - NIE MA NA RYNKU TANIEGO ZAMIENNIKA- koszt 1800 zł. A do tego słyszę że mogę mieć problemy przez jakiś nagar i żeby pozbyć sie auta jak najszybciej. Zakup nowego nie był tani, a naprawy pochłoneły jakieś 16 tyś.
4,0
Skrzynia biegów
Cieknie z pod wybieraków- do roboty.
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok.
4,0
Wyciszenie
Ok.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu kolejne niemiłe zaskoczenie. Zostałem zmamiony w salonie na ten silnik jako wyjątkowo oszczędny- z danymi katalogowymi producenta nic nie mają wspólnego- trasa mim 8l, miasto 12!!
W USA podał bym ich do sądu i wygrał!!!
1,0
Stosunek jakość/cena
Nawet nie będę komentował......
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Liczne i bardzo drogie.
Do \"drobiazgów\" zaliczę zmasakrowane plastiki tapicerki- zlazła jakaś guma- oczywiście reklamacji tez nie uznali.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz w/w usterek to dwukrotna wymiana wentylatorów chłodnicy- oczywiście też nie uznano gwarancji (bagatela poz ASO oryginał ponoć już bez wad 500 zł, cewki 4x200zł + wpięcie do kompa 4x150zł, i wiele innych drogich piedół.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 FSI 115KM 85kW
[l/100km]