Zawieszenie
: Polskie drogi załatwiają zawieszenie raz w roku naprawa DROGA I TO BARDZO
1,0
Całokształt
Samochód jest przeciętny a nawet kiepski za taką kase czegoś trzeba wymagać. Niezaprzeczalnie jego największa zaletą jest szybka odsprzedaż bo idiot na tego złoma zawsze sie znajdzie. Najbardziej daje się we znaki polityka producenta tuszowania awarji. VW wypuszcza na rynek auto, i ma nadzieję że fama rzekomej jakośći jakoś obroni te auto i tak jest o dziwo. Samochód jest wybitnie niedopracowany, i testowany tak naprawdę na klientach zamiast na fabrycznych jazdach testowych. To jeszcze mozna zrozumieć - wiadomo, koszty. Ale dlaczego producent istniejący na rynku już tyle lat, nie potrafi się uczyć na własnych błędach? Jednak tam widać wyraźną konsekwencję - mimo że pewnych wpadek nie da się uniknąć, to jednak z generacji na generacje te auta są coraz gorsze golf I ,II , III, były ok ale dalej to tylko kasa kasa a klijent niech się martwi. Czy Golf w ogólnej ocenie pozostaje daleko w tyle za konkurentami? Renault z megan III bije golfa, Ford to samo nawet Peugot robi coraz lepsze auta. dodatkowo spalanie na poziomie 9-10 l to pomylka moja mazda 6 z 2005r pali 8l a jest wieksza i cięższa. Calości dopelnia silnik mimo 115 KM nie daje rady Megance sąsiada a ma on 1.5 dci 86KM to kpina, goryczy dolewaja awarje silnika( i nie tylko) wydałem na naprawy 3600zł a zapowiada się że to nie koniec.
Wrażenia
2,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
ZŁOM nie AUTO
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 FSI 115KM 85kW
[l/100km]