Silnik
: Mimo usterki to jednak silnik zaskoczył mnie pozytywnie najbardziej
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: nastawnik wałka rozrządu
4,0
Całokształt
moja 2 opinia. Uwaga na roczniki 1.4 tsi 122KM wszystkich VW z okresu przed 01.06.2010 - wtedy zastosowano nowe napinacze.Serwis - żenujący. Strasznie naciągają ale żeby jeszcze robili. Byłem w Poznaniu na pierwszym serwisie 2 razy puknął w oponę , spr temp płynu chłodzącego wymienili mi filtr paliwa na chińszczyznę i 1500 zł.Pukało mi całą drogę do domu. Wróciłem, jakiś baran mi mówi co to jest rezonans a ja mu co to jest gwarancja i średnio mnie interesują jego wywody. Wpadli na pomysł że to pompa paliwa i .. ją wymienili!!!W wawie okazało się że to filtr paliwa zamiennik z Chin wpadał w rezonans - podłożyli mi ...\"gąbeczkę\" żeby nie pukał.Mógłbym tak godzinami o serwisach VW ale nie ma tyle miejsca....Reasumując Golf jest bardzo fajny dopóki niemiecki, od momentu jak wjeżdża do Polski narażony jest na polskie serwisy... Kiedy go kupowałem pan w salonie zdziwił się że mam otwieracz w podłokietniku bo często ginie jeszcze w Poznaniu -żenada...
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo dobry, cichy i elastyczny.Zaczyna mu brakować siły dopiero przy wyprzedzaniu przy prędkościach autostradowych. WADLIWE NASTAWNIKI WAŁKA ROZRZĄDU W 90% VW 1.4 TSI wyprodukowane przed 01.06.2010!!! Po pierwszym serwisie i wymianie oleju odpala jak traktor i słychać turkot przez parę sekund. W serwisie miglanc w garniturze najpierw spr do kiedy masz gwarancję i w zależności odpowiada: \"Niestety nie wiemy co to jest\"lub \"Do wymiany nastawnik lub cały rozrząd ale to trzeba ocenić. cena ok 3-4 tyś zł\"
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po połowie roku wyciekł płyn chłodzący z klimatyzacji. Na gwarancji usterkę naprawili. Wcześniej chwaliłem climatic ale teraz sam stwierdzam że jest dużo gorszy od climatronicu. Największy problem jest zimą z ustawieniem temp. Nastawiając daną temp na początku grzeje potem coraz chłodniej aż w końcu chłodzi. Wtedy przesuwasz pokrętło na cieplejszy zakres - i to samo najpierw grzeje potem chłodzi i tak do maksymalnego pola czerwonego. To nie tylko moje odczucie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To ty decydujesz ile dziś spalisz. Można na trasie wyciągnąć 5.7 (90km/h) a można w mieście 9,5 (oczywiście nie mówię o sredniej z 5 km).Generalnie można uznać że auto pali śr 6,9-7,2.To bardzo dobry wynik.aha..jeżdżę na 98.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobre auto, trzyma cenę i mimo wspomnianych usterek nadal je bardzo lubię.stosunek jakość/cena - dobrze.
UWAGA NA EGZEMPLARZE Z RYNKU WTÓRNEGO - sprawdźcie jak odpala i czy miał wymieniany nastawnik wałka!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ksenony oślepiają kierowców - nie da się z tym nic zrobić. Byłem w serwisie spr komputer - poziomowanie jest ok ale one i tak co wrażliwszych oślepiają w nocy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NASTAWNIK WAŁKA - błąd wieku dziecięcego w TSI 122 km. Oczywiście w ASO kawka, herbatka, garniturek ale nic nie wiedzą co się dzieje do...dnia w którym tracisz gwarancję- wtedy od ręki za 3 tyś ci zrobią wszystko.Obsługa w serwisach żenująca. W ogóle nie dbają o klienta czego nie mogę zrozumieć. Z utęsknieniem czekałem na koniec gwarancji i przestałem jeździć po ASO.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]