Gdybym nie wiedział co jest pod maską, byłbym pewny, że jeżdżę z silnikliem o pojemności co najmniej 1,8l. Kultura pracy, elastyczność na najwyższym poziomie, tylko jedno małe ale, przy wyłączonym radiu słychać jak turbinka przy dodawaniu gazu sobie mruczy.
4,0
Skrzynia biegów
W porządku, jedynka i wsteczny z reguły wchodzą za drugim razem, pozatym jest O.K.
5,0
Układ jezdny
Swietnie zestrojony, zawieszenie raczej twarde.
W fabii wspomaganie kierownicy choddziło o wiele lżej, szczególnie przy małych prędkośiach.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu zawsze się boję, że jestem za blisko, a po wyściu z auta oakzuje się ze jest jeszcze pół metra do następnego auta.
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pracuje cicho i bardzo wydajnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Do 140 km/h idealnie, później robi się głośniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Włączenie Climatronica + 1 litr /100km.
Przy delikatnym obchodzeniu się z gazem na trasie można zejsć poniżej 6 litrów /100km. do 5,2 jak pisze fabryka nie udało mi sie zejść, ale mam dopiero 3000km przejechanych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto z tym silnikiem, climatroniciem, alu felgami, radiem z MP-3,ośmioma głosnikami, halogenami i innymi bajerami za 600000PLZ, jest warte tej kasy. Nie czuję sie oszukany jak, to w Polsce często się zdarza. brakuje mi tylko czujników cofania, tempomat nie jest dla mnie koniecznością.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko jeżdżę.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak i niech tak zostanie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]