4+ , bo kiepskie opony montują :).
Poza tym drobiazgiem dostałem to czego oczekiwałem.
Niesamowite wrażenie (jak chyba na każdym posiadaczu TSI) wywarł na mnie silnik. Mam nadzieję, że szybko się nierozleci ta nowość techniczna
Wrażenia
5,0
Silnik
cudo! ten pomruk, elastyczność i przyspieszenie.....
5,0
Skrzynia biegów
żadnych zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
wersja GT - może trochę za sztywny, ale akurat mi to nieprzeszkadza a nawet pasuje. W zakrętach cudo. Trochę bałem się, że po doświadzeniach z hatchback'em Toyoty może być niestabilny przy większych prędkościach. Jednak w Golfie 180km/h bez trudu i obaw
Komfort
4,0
Widoczność
4 za przeszkadzające jednak czasem zagłówki
5,0
Ergonomia
wszystko intuicyjnie - dla niektórych to nuda, dla mnie ogromna zaleta. Instrukcja obsługi zbędna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zstrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo dobrze, z tyłu pewnie przestrzeń dla dwóch osób
4,0
Wyciszenie
jednak jak dla mnie zbyt duży hałas dochodzący od opon, u mnie Michelin, mam nadzieję, że jak zmienię na coś porządniejszego będzie lepiej.
Ogólnie tragedii nie ma, może lekki niedosyt z powodu opon
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7 litrów podczas "agresywnej" :) jazdy na trasie 200km, predkości 120-180km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
jak dla mnie 5. Porównując Golfa z Fordem Focus'em, Hyundai'a I30, Kia Ceed, dla mnie Golf to nr 1. Plastiki, jakość wykończenia, drobiazgi...
Egzemplarz został zakupiony poza terytorium Polski w salonie. Ceny podanych przeze mnie aut naprawdę nieodstają mocno od Golfa zagranicą.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto ma miesiąc
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto ma miesiąc
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]