Silnik
: Przed zakupem myślałem, że będzie bardzo \"mułowaty\". Nic z tych rzeczy - szaleć nim nie można, ale do spokojnej jazdy ok.
5,0
Całokształt
Polecam tym wszystkim, którym nie zależy na tym by być pierwszym pod lampami na następnym skrzyżowaniu. Nie polecam tym, którzy będą porównywać do Subaru, BMW itd, albo lubią zapach palonej gumy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do wyścigów się nie nadaje.Ekonomiczny także nie jest. Ma dobrą elastyczność. Wczesniej jeździłem Golfem IV 16V - 77 kW. Mam wrażenie,że ten 90 konny jest bardziej dynamiczny - może jest lepiej spasowana skrzynia biegów. Poza tym spokój z wymianą pasków bo ma łańcuszek rozrządu. Do spkojnej, normalnej jazdy jest ok. Do tej pory bezawaryjny.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. Czasami problem z włączeniem biegu wstecznego.
5,0
Układ jezdny
Wg mnie idealnie spasowany na nasze drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże problemy z widocznością boczną - tak na prawy jak i lewy tył. Taka jest już \"uroda\" Golfa.Do tego trzeba się przyzwyczaić... i zachować dużo ostrożności.
5,0
Ergonomia
Nie mam zastrzeżen bo i wymagań nie mam wielkich.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag - wentylacja i klima ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy wystarczjąca, a wyjątkowo duża dla pasażerów na tylniej kanapie, przynajmniej w stosunku do poprzednika tj. Golfa IV.
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepsze, ale przy 120-130 km/h na autostradzie można słuchać radia bez problemów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczny nie jest. W ruchu miejskim trudno zejść poniżej 10 l. W trasie około 8 l. Serwis tani nie jest. Poza wymianą oleju, filtrów,kocków, tylnich tarcz hamulcowych i żaróki w kloszu tylnim nie musiałem niczego naprawiać. Oby tak dalej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 FSI 90KM 66kW
[l/100km]