Przeniesienie napędu
: \"ukręcenie\" półośki po 35 tys. km
Układ elektryczny
: zły kontakt głośników - przerywają - bylo naprawiane na gwarancji i powtarza się
2,0
Całokształt
Niestety usterka po 35 tys. uniemożliwiająca dalszą jazde dyskwalifikuje ten samochód. Mialem Fiata 125P,Ładę 1500, Fiata Uno, Hondę Civic, Toyotę Yaris i nigdy po 35 tys. km nie miałem usterki, która unieruchomiłaby mi samochód.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
dość częsty problem z wrzuceniem wstecznego
2,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie był podłączony przewód do klimatyzacji schowka - trzeba było wykłócić się w serwisie żeby sprawdzili - po sprawdzeniu ( w mojej obecności) przyznali racje i podłączyli.
W zimie trzeba jeździć z klimatyzacją. Ogrzewanie nie wystarcza - parują szyby (wszystkie)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Od nowości słyszalny \"świst\" a praktycznie pisk, pompy paliwowej - wg serwisu wszystko w normie (może piszczeć).
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 35 tys. dosłownie \"ukręciła\" się półośka (prawy przód) podczas spokojnego ruszania (skutecznie unieruchomiło to samochód. Samochód niestety był już po gwarancji.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 80KM 59kW
[l/100km]