Jestem zaskoczony całkiem niezłą kulutrą pracy. Elastyczność 3, 4, 5 i 6 biegu znakomita. Na 5 można jechać od 50km/h z minimalnym spalaniem.
4,0
Skrzynia biegów
jeśli sie przyciśnie mocno przy starcie to 2 bieg wchodzi dość ciężko ( jedynka jest bardzo krótka )
4,0
Układ jezdny
Jeśli w układzie jest wszystko wymieniane na bieżąco to nie ma sie do czego doczepić, można z dużą prędkością wchodzić w zakręty. Dodatkowy ESP pomaga utrzymać tor jazdy.
Komfort
3,0
Widoczność
Troche małe lusterka, poza tym widocznośc bez zastrzezen.
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, wzór ergonomi.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
tutaj spory minus. Klimatyzacja w upalne lato 2010 roku nie dawała rady.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer chyba mają wystaraczająco miejsca ( przy moim 178cm wzrostu )
4,0
Wyciszenie
Diesel, a jednak w miarę cichy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4motion, a spalanie lepsze niż u konkurencji z napędem na 1 ośkę
5,0
Stosunek jakość/cena
w cenie ok 25 tys za 2002 rok, otrzymujesz bezpieczentwo które nazywa sie 4motion
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brzęczący wentylator spod schowka pasażera oraz drgania przenoszące sie z metalowej osłony pod silnik. Wszystko do wyeliminowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przejechane 20 tys km od zakupu i żadnej poważnej usterki.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 4motion 101KM 74kW
[l/100km]