Przeniesienie napędu
: Mimo,że nie ma stałego napędu na 4 koła w zimie jeździ się rewelacyjnie i prawdopodobnie dlatego też w lecie nie spala więcej paliwa od zwykłego Golfa(z napędem na przód).
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik trochę głośny jak to w VW ale bardzo elastyczny-max moment obrotowy przy 1850 obr/min ale auto już od 1500 obr/min dobrze się zbiera.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi nie wchodzą tak jak w nowym aucie-być może to zasługa poprzednich właścicieli ale 6 biegów pozwala lepiej dobierać przełożenia (szczególnie w mieście).Szkoda,że 6-ty bieg nie jest szybszy niż 5-ty bieg w 5-cio biegowej skrzyni.
5,0
Układ jezdny
4 Motion świetnie się sprawdza nawet w lecie-przy mokrej nawierzchni start jest natychmiastowy bez żadnych uślizgów.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to bywa w dieslu w zimie dość długo się nagrzewa (przy temp.poniżej 0 stopni Celsjusza minimum 10 km do 90 stopni-temp. silnika)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu trochę mało miejsca ale to przecież kompakt więc nie można się spodziewać zbyt wiele.
3,0
Wyciszenie
Niektóre DIESLE są cichsze ale można się przyzwyczaić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mimo sporej wagi(1500kg) do której przyczynia się napęd 4 Motion zadowala się umiarkowaną ilością paliwa.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przecierają się przednie nadkola.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 4motion 101KM 74kW
[l/100km]