Silnik
: Najlepszy w aucie jest silnik i jego elastyczność oraz zawieszenie które genialnie się zachowuje.
4,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony z auta, i dlatego ujm już nim 5 lat i nie zanosi się na zmianę. Ogólnie to uważam, że auto jest tyle warte ile jedzie o własnych kołach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Witam. Nie ma co ja nazywam go, klekot ale za ilość wypijanego paliwa to niech sobie klekoci. Elastyczność auta jest wprost wspaniała, można zawsze wyprzedzić inne auta bez obaw.
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie chodzi nóż w jak masło, z wyczuwalnym , miłym oporem.
5,0
Układ jezdny
To kolejna wielka zaleta \"mojego egzemplarza\". Jest on w oryginalnej wersji na kołach 17 cali, plus sztywniejsze zawieszenie. Prowadzi się wyśmienicie. Dodam że, auto użytkuje na tych samych felgach w zimę i latem, bez wyczuwalnej różnicy w komforcie jazdy.
Komfort
4,0
Widoczność
Tu jest porządku, nie ma się nad czym rozpisywać.
4,0
Ergonomia
Jedyne do czego można się przyczepić to uchwyt na napoje w desce rozdzielczej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronik działa dobrze i sprawnie, ogrzewanie w zimę podczas ruszania jak to w klekocie, większość \"zjada\" silnik.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogólnie nie jest źle, pasażerowie z tyłu nie mają zbyt wiele miejsca, kosztem bagażnika.
4,0
Wyciszenie
Może być.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak wiadomo, za \"klamoty\", płacić trzeba, psuje się wszystko prędzej czy później , ale, do dziś mam ten luksus że zawsze dojadę i wrócę na własnych kołach. Trasa około 5,5 do 6 litrów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena pewnie mogła by być niższa. Ja mam zamiar jeździć autem ile się da. O auto dbam, dobre paliwo, płyny itd.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Silnik tylnej wycieraczki, zamki w drzwiach od centralnego,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Remont silnika za 6,tyś.po zakupie auta, to chyba jedyne, bo nie ma co pisać o turbinie ect. To są dla mnie elementy eksploatacyjne.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]