Solidne auto, b dobrze się prowadzi, dobry układ jezdny, precyzyjny. W miarę dobrze się zbiera, ale z GTI ścigać się raczej nie można...;) Jak na tą moc 1,9 d 115 KM ekonomiczne. Trasa ok. 5 l, miasto 7-8 l, w zimie max 9l. Świetna blacha, zero korozji a auto ma 25 lat... W miarę mało awaryjne, kiepska elektryka. Największy minus to b. długa się nagrzewa wewnątrz i schładza...ale to nie jest może najważniejsze.
Wrażenia
5,0
Silnik
W sumie naprawdę nie można nic zarzucić, bardzo trwały i solidny i nawet dźwięk ma przyjemny. Po ok, 290 tys. padła mi turbina (regeneracja ok 1700 zł), ale nie wiem jak auto użytkował poprzedni właściciel...Sądząc po stanie wnętrza raczej nie pieścił się z autem...
4,0
Skrzynia biegów
Solidna, na czwórkę.
5,0
Układ jezdny
Kierownica nie drży ani nie trzęsie autem nawet do 190 km/h. Rewelacja ! Cały czas jest kontakt z autem w pełnym zakresie prędkości, pełna kontrola. Warunek: dobre opony, bo ten model to lubi. Przy kiepskich oponach powyżej 110 km zaczynają się różne problemy.
Komfort
4,0
Widoczność
Daje 4,5.
4,0
Ergonomia
Daje 4,5
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo 2,5.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,5
4,0
Wyciszenie
Diesel. Mi nie przeszkadza, ale trzeba to polubić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok
4,0
Stosunek jakość/cena
Na początku myślałem, że za drogo, ale teraz myślę że było warto. Mało tak solidnych aut się spotyka. Ople się nie umywają, ani fordy. Na tym samochodzie można polegać. Naprawdę.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę za dużo...Elektryka, m.in. ciągle przepalające się żarówki od reflektorów...Trudno samemu to wymieniać, pewnie można, ale szybciej podjechać do warsztatu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko turbina, ale tak jak napisałem, myślę że sprawę pokpił poprzedni właściciel. Wnętrze auta dużo wam powie jak było użytkowane...
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 115KM 85kW
[l/100km]