Silnik
: Jednostka bezproblemowa, bezobsługowa, głupkoodporna.
4,0
Całokształt
Ogólnie auto bardzo dobre, przy dbaniu o podstawowe rzeczy jak wymiana oleju, filtrów i rozrządu silnik odwdzięczy się długowieczną żywotnością i nigdy cię nie zawiedzie.
Polecam osobom, szukających taniego w eksploatacji wozidła,a nie wyścigówki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wiadomo to zwykły diesel więc klekocze, ale bardzo sympatycznie. 68KM nie powala, ale do jazdy po polskich drogach idealny.
4,0
Skrzynia biegów
Czasmi ciężko wbić 5 bieg, ale może to tylko mój typ tak ma.
4,0
Układ jezdny
raz w roku (30tys. km) trzeba zrobić tyleje wachaczy i łączniki stabilizatorów, to norma.
Komfort
5,0
Widoczność
nic dodać nic ująć, choć przydało by się duże prawe lusterko, takie jak w angielskich wersjach.
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu i pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak kierowca ma powyżej 1,70m troche ciężko z niejscem na nogi na tylnej kanapie.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miast 6,0litrów, a na trasie potrafi zejść poniżej 4,5 i to przy średniej prędkości 100-120km/h trasa Kalisz-Gdańsk
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
często przepalają się żarówki świateł stop i podświetlenie środkowej konsoli.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 SDI 68KM 50kW
[l/100km]