Gdyby nie epizod z paskiem rozrządu (oczywiście pękł na wyjeździe i w sobotę wieczorem), to można określić jako idealne. Z tym, że wydaje mi sie, że auta robione na Polskę mają trochę gorsze części niż na zachodzie, przez co bardziej zawodne. Napewno można polecić ze względu na bezproblemową odsprzedaż i dostęp do części i zamienników.
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę za słaby dla kombi
3,0
Skrzynia biegów
w czasie zakładania blokady w serwisie coś uszkodzono i tak zostało
5,0
Układ jezdny
na nasze drogi ok, wymieniane piszczące gumki na stabilizatorze
Komfort
5,0
Widoczność
bez uwag
5,0
Ergonomia
wszystko dopasowane dla każdego
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wyposażony w klimatronik
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu dla 2 osób wygodnie
4,0
Wyciszenie
głośny silnik powyżej 130 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8,5 l średnio, po zakończeniu gwarancji lepiej korzystać z innych stacji np BOSCH, taniej o 40%
4,0
Stosunek jakość/cena
jak trafi się na promocje
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 80000km zatarte wycieraczki z przodu
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 2 latach padła cewka, którą wymieniono w serwisie płaciłem za robocizne, po 78000km pękło kółko napinające pasek rozrządu i narobiło dużo kłopotu w serwisie nie przyznali się do winy i wypieli się na mnie. Ponadto po 4 latach padł fabryczny mechanizm podnoszenia szyby kierowcy