Ciężka w obsłudze, zgrzyta, czasem haczy, nienajgorzej zestopniowana. Lubi oddawać olej w miejscu łączenia z silnikiem. Częste awarie mechanizmu różnicowego.
3,0
Układ jezdny
Jak na kombi przyzwoicie.
Komfort
4,0
Widoczność
Na pewno lepsza niż w dzisiejszej gamie samochodów kombi.
3,0
Ergonomia
Niemieckie auto. Wszystko w zasięgu ręki.
Tragiczno komedyjna procedura wymiany żarówek przednich, która zaniża ogólną ocenę. Materiały wykończeniowe dobre, spasowane porządnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze. Klima ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niesamowita przestrzeń jak na kompaktowe kombi.
5,0
Wyciszenie
Cisza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części dość tanie. Spalanie przyzwoite. Oleju praktycznie nie bierze. LPG żlopie mało(zależy kto ustawiał)
Nawet wymiana uszczelki pod głowicą, uszczelniaczy zaworów, zawieszenia, sond... w granicach rozsądku. Trzeba liczyć na częśći,olej jakieś 5000zł na 120000km
2,0
Stosunek jakość/cena
przez awarie....
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobiazgów nic właściwie się nie dzieje. jakaś lampka się w konsoli przepali i właściwie tyle
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaryjny silnik 1.6 APF, czy AKL jest KATASTROFALNY.
Wg mnie Golf IV z tym silnikiem spisuje się przyzwoicie do ok 120000. A potem wszystko leci po kolei. Sondy, uszczelka pod głowicą, czujnik obrotu walu, nieszczelnosc ukladu chlodzenia, wywalają zawory, nie działają cylindry, albo działają nierówno, silnik sie trzesie jak osika, albo gasnie na jalowym, przedmuchy etc etc NIE POLECAM
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 100KM 74kW
[l/100km]