Silnik dynamiczny i dosyc elastyczny. Moglby miec lepsze odejscie od 120 do 160, ale ten przywilej niestety nalezy do wersji 110 KM. Jesli chodzi o jazde po miescie to jest to cos prawie idealnego, ale na trasie - moglby byc dynamiczniejszy
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko ok. Biegi wchodza po mesku, skrzynia nie lata. Jedynie wystepuje problem ze wstecznym - trzeba bardzo dobrze wysprzeglic i delikatnie wrzucac
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, nie mam zadnych zarzutow, jesli ktos lubi sportowa jazde w granicach rozsadku to polecam.
Komfort
4,0
Widoczność
ograniczona widocznosc przez tylna szybe
4,0
Ergonomia
Klimatyzacja jest umiejscowiona za nisko, reszta jest ok.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewnie nastepuje dopiero po wielu minutach, dla osoby zmarznietej to wiecznosc, wiec kiedy chcemy gdzies po prostu podjechac to nie ma szans na to, ze bedzie nam cieplo, klimatyzacja latem dziala ok, ale bez rewelacji
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przod doskonalne, z tylu miejsce raczej dla nizszych osob, jesli masz powyzej 180 cm wzrostu to lepiej usiadz z przodu
3,0
Wyciszenie
Jest glosno powyzej 120, zle tlumi powiewy wiatru
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To jest wlasnie glowny atut Golfa w wersji TDI - super spalanie
3,0
Stosunek jakość/cena
Golf jest nadal dosyc drogi w wersji TDI, ale jest to warte tych pieniedzy, gdyz ta wersja silnikowa jest bardzo oszczedna, wiec jesli ma byc to inwestycja na pare lat to szczerze polecam
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awaria: wentylatora ogrzewania, sterowania eletrycznymi lusterkami oraz centralnego zamka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]