Karoseria
: koroduje mi klapa ale to standart dla golfa IV
4,0
Całokształt
ok
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik bardzo elastyczny kiedys dla draki bez wiekszych problemów ruszyłem powoli z 4. Niezle wygłuszony ale to dalej jest disel wiec nie ma czego sie spodziawac, na autostradzie przy 160 juz sie robi głośno, przy dłuższej jeżdzie to męczy i spuszcza się z tonu (moze i dobrze, bezpieczniej :)) Zbiera się dobrze.
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok, napewno lepiej niz we francuzach, czy fiatach gdzie ma sie wrazenie ze drązek to patyk wbity w gó**o. Bardzo fajne krótkie skoki drazka zmiany biegów. u mnie troche jedynka chaczy.
5,0
Układ jezdny
super sie trzyma jezdni, probowałem go wrzucic w poslizg i ciezko bez recznego tego dokonac. ESP wymiata w zime super sprawa nie kupie juz samochodu bez tego systemu, czyni cuda zimą.
Komfort
5,0
Widoczność
mam wersje 3 drzwi, wiec krótki, co czyni go bardzo zwinnym szczegolnie na parkingach w centrach.
3,0
Ergonomia
jest dobrze, wszytko pod reka, ale przez nasze drogi wszystko skrzypi wiec bede musiał go rozebrac i po podklejac filcem plastiki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam oryginalne dogrzewanie cieplego powietrza po odpaleniu przy minus 20, po jakiejs minucie leci juz cieple powietrze, i szybko robi sie przyjemnie w aucie.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest wygodnie i przestronnie, natomiast z tylu to tylko dzieci, strasznie malo miejsca i pewnie dla tego go za jakis czas sprzedam, narazie nie musze. Jesli za mna ma usiasc jakis wyzszy czlowiek to musze mu miejsce robic i przesuwac fotel do przodu co automatycznie mi przeszkadza bo lubie sie wylozyc za kierownica.
4,0
Wyciszenie
dobrze wyciszony do 150 km/h, pozniej halas
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
co do spalania to chyba najoszczedniejszy silnik jaki mozna obecnie kupic. Przy mega spokojnej jezdzie 80-90 moj rekord na 15\", kolach 3,9 l. Byłem w szoku. Przy moich predkosciach tj. 120-130mk/h 5,5 l max. W miescie gdzies 6 l. Na autostradzie przy predkościach 150-170km/h 6,7l na odcinku okolo 300km. Oczywiście da się spalić i 7l jak sie powciska po miescie. Za spalanie dał bym \"doskonale\". Co do napraw to miałem ich troszke, ale wiedziałem co kupuje bo o wielu usterkach wiedziałem kupujac auto.
1. turbo sie zacieło, a dokladniej kierownice
2. mikrostyki w drzwiach kierowcy i klapie
3. serwo miałem do wymiany, meeeeega rzadka usterka, moj mechanik nie mogł uwiezyc ze to sie zepsuło.
4. spalila mi sie kiedys kostka na alternatorze
Poza punktem 3 i 4 to standardowe usterki dla tych aut w koncu ma przejechane prawie 300 tys
Co do cen to taniocha a czesci dostepne od reki zarówno uzywki z rozbiorek jak i w sklepach
5,0
Stosunek jakość/cena
polecam
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mikrostyki w drzwiach kierowcy i klapie
spalila mi sie kiedys kostka na alternatorze
włącznik awaryjnych wymieniałem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
serwo miałem do wymiany, meeeeega rzadka usterka, moj mechanik nie mogł uwiezyc ze to sie zepsuło.
turbo sie zacieło, a dokladniej kierownice, trzeba bylo czyscic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]