Inne
: Silnik i zawieszenie. To drugie jak już coś się dzieje tanie w naprawie i dobrze nasze drogi wytrzymuje.
5,0
Całokształt
Teraz jeżdżę V40, dobry samochód ale na wiosnę chyba poszukam znowu Golfa, z tym silnikiem ale mocniejszym.Dziwią mnie komentarze negatywne na temat Golfa, może na taki egzemplarz ktoś trafił albo nie potrafi dieslem jaździć. Albo ktoś go zamula, a tego silnik nie lubi, albo z turbo nie wie jak jeździć i może dlatego te usterki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to demon prędkości, ale sobie radzi nawet dobrze. Małe spalanie,jedna usterka przez 3,5 roku-napinacz paska wielorowkowego.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Największa zaleta tego silnika. Trasa 1032km na zbiorniku na polskich drogach, na klimie non stop, nie była to jazda emeryta,, od Warszawy nad morze się nie da, średnio 5,04l/100km. Przez 3,5 roku tylko dwa razy w zawieszenie zaglądano,drobne naprawy- rewelacja.Nie spalił mi nigdy mniej jak 5, chyba że 90 km/h był nie przekraczał to może i 4 by spalił- nie wiem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie stanął na drodze z powodu awarii.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]