Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf IV Hatchback

GURNIK, 14 lat temu
Silnik 1.9 TDI 90KM 66kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 118 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf IV Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : To moj 1szy samochod z Turbina, niby tylko 90 km a dla mnie to bolid.
5,0
Całokształt
uzyteczne ladne auto(moje czarny magic, 4 drzwi, wielkie fele), idelany uklad kierowniczy i turbina niezastapione w dluzszych trasach. male spalanie. boje sie tylko ze jakis zlodziej sie zainteresuje. polecam serdecznie. Duzo mechanikow sie dobrze zna na tych autach, bo maja dosc intuicyjna budowę duzo oznaczen.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie mam żadnego zarzutu, fakt że potrzebuje jakichś 3 minut zanim się rogrzeje, ale ja dbam o silnik i dbam o turbine studze powoli rogrzewam i przez pierwsze minuty po starcie nie szaleję. Kocham ten samochód więc robię to z przyjemnością. Silnik elastyczny no jak dla mnie super dźwięk. Mam porównanie do Corsy i naprawde w Golfie dzwiek jest niezly.
4,0
Skrzynia biegów
To moj drugi VW, i mimo ze to auto jest o epokę lepsze skrzynia jest prawie identyczna. I bardzo dobrze bo tego co dobre nie ma co zmieniac. Krotkie przelozenia lekko sportowe, wybieraki swietnie ustawione, 0% szans ze wejdzie nie ten bieg. Sprzeglo rowniez masywne ciezkie i biorace idealnie w polowie Turbina uzależnia - wciska w fotel od 2500 obrotow.
5,0
Układ jezdny
Nie prowadzilem Mercedesem, Lexusem, BMW podejrzewam ze tam moze byc lepiej. Prowdzilem Audi A4 2001r. jest bardzo podobnie. Prowadzilem za to Corsę i Honde Accord wypadaja blado przy Golfie. Jednym palcem mozna spokojnie jezdzic po miescie. Zero myszkowania.
Komfort
4,0
Widoczność
Ja lubie rajdowe ustawienie fotela czyli maksymalnie pionowo wysoko i bardzo blisko kolumy kierownieczej. Lubie czuc bryke calym cialem. Przez co mam maly kłopot z ustawieniem lusterek bocznych. Widocznosc przez szyby bardzo dobra. Przednia szyba jak w nowoczesnych samochodach robi wrazenie bradzo dlugiej mocno pochylonej.
3,0
Ergonomia
Klasyka, użytecznosc solidność. Ja uwielbiam taki styl. Żadnych pstrych błyskotek, dobre mocne materialy. Samochod wedlug mnie bardzo meski na zewnatrz i wewnatrz.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po 2 minutach od startu w mocny mroz przejmuje kontrole nad temp. Nawet pasazerowie 2 razy zwrocili mi juz uwage ze takie mile ciepelko czuja w tym samochodzie. Nie mam klimy i nie zaluje.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 182 kazde z 5 miejsc jest dla mnie wygodne. Fotele ani za ztwarde ani za miekkie zero zmeczenia.
3,0
Wyciszenie
Mam 18 calowe felgi Porsche i sportowe zawieszenie wiec u mnie jest glosno jak trafie na kawalek drogi w stylu kartoflisko(wyrzeczenie ale na ulicy ludzie pokazuja sobie jak przejezdzam). Ale poza tym cisza zadnych swistow skrzypniec.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
cykl mieszany, wciaz okolo 3000 obrotow wielkie opony wychodzi 5,2 litra/100km. Wlasnie zmieniam kola na \"cywilne\" i licze na 4,5. Ceny napraw jak kazdy volkswagen, swieca 25 zl, pasek rozrzadu z pompą 540 zł, filtry z olejem 250zł. Nie jest źle bo nie pojawiaja sie usterki.
5,0
Stosunek jakość/cena
za jakość trzeba placić, na szczecice te samochody nie traca szybko na wartosci a sprzedac nie jest trudno.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odpukac jest doskonale
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukac

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf IV Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf IV Hatchback