jakby nie zmienna geomeria na turbinie, AGR to by był nie do zdarcia
strowanie turmo podcisnieniem malo dokladnie ale nie zawodne
4,0
Skrzynia biegów
oki
choć brak 6 Biegu na autostradzie jak chcesz jechac z predkosciami powyzej 140 km/h trzeba liczyc sie ze spalaniem powyzej 7 l/100km
2,0
Układ jezdny
Awaria maglownicy dla mnie skandal
Komfort
3,0
Widoczność
oki
mała tylna wycieraczka utrudnia parkowanie gdzy szyba brudna
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
6 lat nie tykałem klimy działa bez problemu
zimą ogrzewanie dziła po ok. 10 15 km (wololi sie rozgrzewa)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
3,0
Wyciszenie
dość słabe zwłasza powyżyej 150km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok
4,0
Stosunek jakość/cena
ok
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
AGR 250 tys
maglownica 280 tys
serwo 300 tys
teraz turbo zaczyna przestakiwac do 3 tys oki przy 3 tys na chwile stop i za chwile dalej przyspiesza ( zmienna geomeria)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana Silnika z powodu zatarcia, ale to mój bład na autostradzie podszas wyprzedzania jakis element , który odpadł z auta wyprzedzanego wybił dziure w misce olejowej, a ze to autobahn silnik sie zatar, notomiast przed i po zadnych awarii
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]