Przyzwoita dynamika, przeciętne osiągi ale jeździ się przyjemnie. Ponad rok temu zrobiłem dwie modyfikacje i silnik ma obecnie 138KM. Nie jest to silnik do wyscigów ale na polskie drogi wystarczy. W przyszłości może będą kolejne mody.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi można zmieniać jednym palcem:)
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie dosyć twarde ale dla mnie to plus. Koszty wymiany umiarkowane. Duża średnica skrętu na minus.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Skrzypiące siedzenia, odchodząca powłoka tworzywa przy pokrętłach wentylacji i na drzwiach.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 2,5 roku wymieniłem tylko czujnik temp.( 15zł)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak doładowania tzw. Noflaut. Posiadam interfejs VAG. Okazało się że to wina elektrozaworu N75. Cena nowego to ok 150zł. Ja sam zrobiłem regenerację za 3zł i od tej pory ( 3 tys. km) turbo działa idealnie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]