Karoseria
: Trafiłem na egzemplarz bezwypadkowy lakier jak i blacha po 10latach wyglada jak po wyjechaniu z salonu.
5,0
Całokształt
Bardzo dobre i bezawaryjne auto jednak spora liczba aut powypadkowych i dość droga cena zakupu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik trochę głośny ale jak na diesla ok. Elastyczność to duży plus tego silnika, moc 110km również wystarcza do sprawnego poruszania się po autostradzie.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjne przełożenia.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie bardzo dobrze zestrojone na polskie drogi jedyny minus jaki mi się nasuwa to za nisko osadzony silnik przez co bardzo łatwo zahaczyć osłoną pod silnikiem na nierównościach.
Komfort
5,0
Widoczność
Na wszystkie strony bardzo dobra widoczność.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu jak to w VW.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja rewelacja z ogrzewaniem gorzej przy ujemnych temperaturach trzeba przejechać ok 10km żeby silnik zagrzał się do 90oC.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu i z tyłu wystarczająco miejsca.
4,0
Wyciszenie
Trochę silnik za głośny i powyżej 140km/h słychać już duży szum powietrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa niskie. Ceny przeglądów hmm poza wymianą rozrządu sam wszystko robiłem więc nie wypowiem się na ten temat. Ceny części nie są duże.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wysoka cena rekompensuje się bezawaryjną eksploatacją i niewielką utrata wartości przy odsprzedaży.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 3 lata i ok 50tyś/km Wymiana tulei w belce tylnego zawieszenia, plastikowe mocowania szyby podnośnika od strony kierowcy i przepływomierz.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]