PLUSY
-dobrze znosi wyboiste drogi
-dobre osiągi
-napęd 4Motion
-skuteczne hamulce
MINUSY
-jest to już niestety stary model (Golf IV)
-wysoka cena zakupu i eksploatacji
-surowe wnętrze
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje doskonale jak przystało na VW, tym bardziej że drzemie tam potężna moc 241PS, przy tym są sportowe osiągi (około 6,5 do 100km/h, Vmax 250km/h)
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ręczna, 6-biegowa. Idealna na autostrady
5,0
Układ jezdny
Golf nie ma problemu z przeniesieniem tak dużej mocy na asfalt dzieki napędowi 4Motion. W zakrętch zachowyje się bardzo stabilnie
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest idealna. Samochód nie jest za duży, wiec kierowca ma możliwość obserwacji wszystkiego co wokół sie dzieje
4,0
Ergonomia
Wnętrze standardowe przez co sprawia wrażenie surowrego. Fotele golfa zostały dobrze wyprofilowane, jednak podczas dłuższej jazdy stają sie niewygodne (są zbyt twarde a oparcie zbyt mocno odchylone do tyłu)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja sprawuje się idealnie, nawet podczas największych upałów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca na przednich fotelach jest dużo, z tylnymi jest troche gorzej. Ale czego możemy wymagać od samochodu z ´duszą sportowca´
5,0
Wyciszenie
Wewnątrz samochodu jest bardzo cicho. Nawet przy 240km/h odczuwa się jedynie małutkie szumy powietrza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie nie należy do najniższych, wiec trzeba sie liczyć z dużymi kosztami eksploatacji (w mieście spala 16,5l/100km)
4,0
Stosunek jakość/cena
Sam zakup samochodu to wydatek rzędu 32000 euro ale w odniesieniu do całości jest to samochód warty uwagi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie wszystko pracuje jak w szwajcarskim zegarku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie wszystko pracuje jak w szwajcarskim zegarku