Inne
: Silnik, zawieszenie, układ hamulcowy- rewelacja!!
5,0
Całokształt
Bardzo dynamiczne auto myśle ze z takim ukladem jezdnym i silnikiem mogę śmiało nazwac to auto sportowym.
Jest bardzo niepozorne to przeciez tylko Golf 4 a zadziwi nie jednego ;]
Wrażenia
5,0
Silnik
Tego silnika poprostu nie slychac, jego kultura pracy jest niewiarygodna. Oczywiscie powyzej 6 tys obrotow zaczyna łdnie ryczec ;) Myślę że jest bardzo elastyczny przykładowo śmiało przy 20km/h można właczyc trzeci bieg i auto przyspieszy bez wahania
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna miałem okazje jezdzic Golfami GTI seri 1,2,3 i musze przyznac ze ta marka osiągneła mistrzostwo ;]
4,0
Układ jezdny
Posiadam wersje 4 motion na zawieszeniu i układzie hamulcowym Golfa R32 jak narazie jescze z drogi nie wyleciałem. Nie wyczułem czy jest pod czy nad sterowny jak narazie wchodzi w zakrety i drze równo wszystkie 4 koła
Mały przeswit problemy na naszych drogach!!!!!! dlatego ocena tylko 4
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w golfie
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko chłodzi brak zastrzezen
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
odpowiednio dla 4 osób
3,0
Wyciszenie
na duzych predkosciach slychac wiatr w uszczelkach w drzwiach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
hmmmm napisze tak: potrafi spalic 20l/100km ale potrafi takze spalic 10 mi w trybie mieszanym oszczednym pali 10 na trasie zejde smiało do 9. Za frajde trzeba zapłacic ;] lekkie dodanie gazu jest odczuwalne w kieszeni.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena za ten model jest dosc wysoka. To tylko golf, ma juz pare latek a wciąż kosztuje
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krótko mam tego golfa aby cos pisac
jak narazie nic nie zanotowałem
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za krótko mam tego golfa aby cos pisac
jak narazie do wymiany mam tarcze hamulcowe na przodzie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 4Motion 204KM 150kW
[l/100km]