Może dlatego że musze wymienić przepustnicę i pewnie cośjeszcze to teraz słowo kultura pracy silnika jest zbyt WIELKIM słowem...
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wskakują ok, ale trochę tak jakby na sucho, a olej w skrzyni wymieniałem.
5,0
Układ jezdny
Kierownica reaguje extra na każdy ruch, a zawiecha marzenie, może dlatego że fabryczne GTI.
Komfort
5,0
Widoczność
Mały, zgrabny - tyle
5,0
Ergonomia
No co moge wiecej napisać:)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Myślę ze ok, nie przywiązuje do tego nie wiadomo jakiej wagi
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No BMW serii 7 to to nie jest...:) ale dla 2-óch młodych osób spokojnie wystarczy!
3,0
Wyciszenie
No włąsnie, jeden dość poważny mankament. Powyżej 140 km/h to już średnio cihco jest w aucie...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W cyklu mieszanym smoli mi 10 l Pb-95 i wcale go nie oszczędzam...Na trasie to zejdzie na 8,5 - 9l ale przy jeździe 100-110 km/h, bo jak wracałem z Katowic A-4 do Wro, to wziął 12 l, ale ze 180 km/h nie schodziło - także spalanie extra!
4,0
Stosunek jakość/cena
Średnia, ale w końcu to niemieckie \"panzerfausty\"!!:)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No z tym bywa rónie, ale zalezy chyba od tego czy dany egzemplarz jest wyeksploatowany.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przepustnica, czujnik oleju, sonda lambda...kto kupuje golfa IV niech się z tym liczy - czy to silnik 1.6 czy 2.8 VR6
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 V5 150KM 110kW
[l/100km]