Ogólnie to 4+ gdyby nie jakość dróg to samochód idealny zarówno do spokojnej jazdy jak i do ´´pozakania sie´´ na autostradzie.Prestige zachowany mimo iz konkurencja nie śpi to GTI jeszcze coś znaczy
Wrażenia
5,0
Silnik
nazwa GTI mówi sama za siebie
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna doskonała
5,0
Układ jezdny
wiadomo twarde zawieszenie ale jak na taki samochód idealny
Komfort
4,0
Widoczność
nie narzekam a lepiej zawsze może byc...
5,0
Ergonomia
dokładnie tam gdzie powinno byc tam wszystko jest
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic robi swoje wlacza sie i zapominamy o nim reszte on przejmuje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu oczywiscie bardzo dobrze pełna regulacja z tyłu troszke gorzej ale dzieki układowi Easy-Entry i tak lepiej niz w normalnym Golfie
4,0
Wyciszenie
bez uwag oczywiście przy jezdzie powyzej 160-170km/h hałas zwieksza sie ale jaka frajda ..........
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wbrew pozorom silnik pali nie za duzo po miescie jak i na trasie biorąc pod uwage osiągi
4,0
Stosunek jakość/cena
za jakość trzeba zapłacić ale radość z jazdy zwraca szybko wydatki
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 150KM 110kW
[l/100km]