Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf IV Hatchback

Dziadek91, 12 lat temu
Silnik 1.8 T 150KM 110kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 192 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf IV Hatchback 1.8 T 150KM 110kW 1997-2003 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Moc jaką dysponuje 1.8T i w miarę znośne spalanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : bendix, skrzynia biegów
Układ elektryczny : przepalające się żarówki
Zawieszenie : jakość zawieszenia
4,0
Całokształt
Całokształt określam na ocenę Dobrą mimo kilku usterek autko potrafi cieszyć. Świetnie sprawuje się w mieście jak i na trasie , jest bardzo konfortowe, jak na razie nie rdzewieje. W Porównaniu do różnych silników V6 o podobnej mocy 1.8T dysponuje często lepszymi osiągami i mniejszym spalaniem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik oceniam na ocenę bardzo dobrą. Jest bardzo cichy, ma dobre przyspieszenie. Świetnie sobie radzi w trybie miejskim jak i w trasie.
2,0
Skrzynia biegów
Najsłabszy punkt tego autka przy tej wersji silnikowej, topornie wchodzą biegi. Być może najwyższy czas wymienić skrzynię biegów. Jednak spotkałem się niejednokrotnie z opinią iż ten typ tak ma.
5,0
Układ jezdny
Nie mam żadnych zastrzeżeń
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest bardzo dobra, pozycja za kierownicą również, mogłaby być lepsza widoczność w lusterkach, jednakże nie można narzekać na widoczność
4,0
Ergonomia
póki co nie zawodzi, są małe mankamenty ale też nie możemy dużo wymagać od paronastoletniego auta. Poza tym wszystkie mankamenty z jakimi się borykam są do ogarnienia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic działa perfekcyjnie, przy ogrzewaniu nie wiedzieć czemu szyby lubią mi parować
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z Przodu jest sporo miejsca pozycja dla kierowcy jest bardzo dobra. Z tyłu już jest gorzej mam wersje 3 drzwiową i jeśli jesteś wysoką osobą z tyłu będzie ci ciasno
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest za dobre nie przy włączonym radiu nie jestem w stanie usłyszeć silnika jak pracuje :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jest różne W trasie potrafi spalić 6.7 litra/100 km W cyklu mieszanym mieści się w 10 litrach W jeździe czysto miejskiej jest bardzo różnie O ile nie ma korków a jazda jest w miarę płynna też potrafię się mniej więcej zmieścić w 10 litrach. Gorzej jest jeśli mamy do czynienia z korkami spalanie gwałtownie może wzrosnąć do 15l/100 przy niedogrzanym autku w skrajnych sytuacjach nawet i do 20l/100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
za około 12 tyś PLN można dostać autko z dobrym dynamicznym silnikiem i bogatym wyposażeniem. Wiadomo cudów nie ma auto ma swoje lata i ma prawo mieć przypadłości. Mimo wszystko warto
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oj tu z drobiazgami bywa różnie w przyszłości będę musiał ogarnąć drobne mankamenty. Przede wszystkim Bendix Miesiąc po naprawie zaczął znów skrobać przy kręceniu. Druga sprawa fotel pasażera sie przyblokował nie idzie przesuwać go, dobrze jest część elementów która zdążyła się wymęczyć jak np poszycie kierownicy,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ogólnie autko się nie psuje, ale zdążyłem już wymienić sprzęgłu oraz koło dwumasowe koszty samych części są bardzo drogie

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf IV Hatchback 1.8 T 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,50 zł
10,5
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf IV Hatchback