Silnik
: Już fabrycznie daje sporo frajdy, a przecież posiada spory potencjał do rozwoju.
5,0
Całokształt
Najlepszy z moich wszystkich dotychczasowych samochodów, których było 3.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mógłby być fabrycznie trochę mocniejszy ale i tak po pierwszej przejażdżce uśmiech mi z twarzy nie znikał przez długi czas. Wielkim plusem jest podatność na modyfikacje, co już uczyniłem i auto jest dużo żwawsze.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami haczy ale nie ma to jakiegoś negatywnego wpływa na codzienną jazdę. Ogólnie bez zastrzeżeń.
3,0
Układ jezdny
W poprzednim aucie miałem założone niższe i twardsze zawieszenie więc po przesiadce na obecnego trochę za bardzo buja na zakrętach i nie jest tak stabilnie jak bym chciał ale na szczęście da się to poprawić, co na pewno zrobię.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Panel klimatyzacji jak i radio mogłyby być trochę wyżej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. W lato chłodno, w zimę ciepło.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu pod dostatkiem ale tylna kanapa to tragedia. Z tyłu jest mniej miejsca niż w MkIII! Na szczęście w 95% jeżdżę sam ew. tylko z pasażerem z przodu więc nie jest to dla mnie in minus.
4,0
Wyciszenie
Nie zwracam na ten szczegół zbytnio uwagi więc nie mam zastrzeżeń.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No i tutaj pierwsza skaza na diamencie. Myślałem, że jednak będzie palił trochę mniej. Szczególnie przy rozsądnej jeździe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że jak na Hothatch\'a stosunek jakość/cena jest znakomita.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobnych usterek to mogę jedynie wspomnieć o wypięciu się kostki z czujnika temp. zewn.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co jestem zadowolony. Raz zdarzyło się, że podczas jazdy spadł wąż z Intercooler\'a i musiałem doczłapać się do warsztatu w trybie awaryjnym.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 150KM 110kW
[l/100km]