Inne
: dobre hamulce, nie rdzewieje, auto do poturlania sie rok-dwa i na handel
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Opadniete drzwi kierowcy jak i pasażera. Zawiasy w kupnie są b drogie 250 zł/szt a wymiana skomplikowana.
4,0
Całokształt
generalnie jest ok chociaż auto jest ładne i nie rdzewieje to jest mega przeciętne, przereklamowane
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje bardzo równo i z kulturą. To chyba jedyna jego zaleta. Pali jak smok, przy 100 km/h wyje, a żeby coś z nigo wydusić trzeba go kręcić bardzo wysoko.
3,0
Skrzynia biegów
Generalnie jest ok nie haczy biegi wchodza łatwo.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się pewnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu.
3,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Patologia. Parowanie szyb spowodowane niesprawnym mechanizmem sterowania obiegu wewn/.zewn. Sam mechanizm kosztuje 500 zł- taka mała puszeczka z silniczkiem... Ocena słaba bo Vw takie drobiazgi powinien mieć dopracowane. W tata nano bym zrozumiał ale nie tu... Auto nagrzewa sie w miare szybko.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na tylnej kanapie miejsca jest wystarczająco. Tapicerka trochę napompowana, kioerowcy lubiący przestrzeń powinni omijać to auto.
2,0
Wyciszenie
W aucie przy 100 km/h jest głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8-9 litrów to norma na trasie, po mieście nie spradzałem, ceny napraw małe ze względu na serwis u \"kowalskiego\" ceny części? spore lampa przednia od 700-1200 za dobrą jakość. Pomijam firmę Valeo ponieważ odbłyśniki w tej lampie się wypalają- czernieją.
2,0
Stosunek jakość/cena
wartość podawana to 10-12 tyś zł za takiego klamoto można dać 8
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w aucie brak elektryki i może to wielki atut, biorąc pod uwagę jakość wykonania auta gdybym miał bajery w aucie spędzałbym sporo czasu na ich naprawie...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek, łożyska ok, sprzęgło ok, hamulce rewelacyjne,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 125KM 92kW
[l/100km]