Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf IV Hatchback

wojtek, 14 lat temu
Silnik 1.8 125KM 92kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Golf IV Hatchback 1.8 125KM 92kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
2,54
38% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : w aucie zaskoczylo mnie wszystko-na niekorzysc
3,0
Całokształt
dalem sie skusic mitem o VW. w ciagu 25tkm wydalem na auto wiecej niz robiac 80tkm jezdzac starym eskortem. a niby to ford g. wort. VW MK4 nie polecam absolutnie nikomu
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik malo elastyczny,do tego glosny. kultura pracy pozostawia wiele do zyczenia (silnik wibruje i pracuje nie rownomiernie),wymiana rozrzadu to nie tylko pasek ale takze napinacz lancucha ktory uwaga kosztuje w aso 1600zl.z uszkodzonym napinaczem silnik pracuje jak diesel az szlag go trafi.Silnik za to nie bral wogole oleju.od wymiany do wymiany ok 0.5l
1,0
Skrzynia biegów
porazka.synchronizator 2biegu leci po 80tys km jak nie wczesniej. doszlo do tego ze w zimie nie moglem wrzucic 2-go biegu i przerzucalem z 1 na 3-ke.nie mowiac juz o urywajacych sie nitach w skrzyni,na szczecie mnie to nie spotkalo.
3,0
Układ jezdny
bez rewelacji,cos stukalo ale chyba mialo prawo bo bylo od nowosci nie zmieniane czyli zrobione 160tys przez 12 lat (ale 10lat po drogach niemieckich)
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w porzadku, silnik z nowym termostatem w zimie nagrzewa sie ok 5min,wiec niezle.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
silnik glosny jak diabli.Po 2h trasie przy 140kmh musialem robic odpoczynki zeby odpoczac.ciagle cos stukalo i pukalo.trzeszczace drzwi i tyle boczki.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto odebralo mi kilka lat zycia. w ciagu 2-ch lat kupilem czesci za ok 5tys zl (naprawy robilem sam bo gdyby robil to mechanik ok to wyszlo by ok 10tys) czujniki i przekazniki psuja sie jak zwariowane. w ciagu 2h lat (mam nadzieje ze da to do myslenia fanom niezawodnosci golfa) rozrzad klocki i tarcze chlodnica swiece,cewka,przewody, przekaznik wycieraczek,przekaznik pompy,sterownik went klimy termostat czujnik polozenia walu(auto stanelo na strodku drogi) wentylator chlodnicy miska olejowa opon,plynow,filtrów i oleju nie pisze.wymieniane regularnie.do tego caly czas problem ze skrzynia,w zasadzie to juz mi sie autem nie chcialo jezdzic.
1,0
Stosunek jakość/cena
po 25tkm zprzedalem zloma handlarzowi bo swierdzilem ze jak tego nie zrobie to trafie do psychiatry i wyjdzie drozej leczenie niz strata na sprzedazy auta. Jak sobie przeliczylem ile wydalem na naprawy,paliwo i utracilem na wartosci tego zloma doszedlem do wniosku ze taxi jest bardziej ekonomiczna.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zatarte wycieraczki z przodu.zatarty sprysk tylnej wycieraczki(plyn lal sie do srodka tylnej klapy) niedzialajace oswietlenie bagaznika.przetarte kable 3-go swiatla stop
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
skrzynia,skrzynia skrzynia.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf IV Hatchback 1.8 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
9,0
l/100km
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf IV Hatchback