po odcięciu EGR i wyczyszczeniu przepustnicy, jeżdzę 15000 km i wszystko w porządku.
5,0
Skrzynia biegów
chodzi gładziutko bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
brak luzów wszystko w dobrym stanie.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę belki zasłaniają, ale w jakim aucie nie zasłaniają.
5,0
Ergonomia
Ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
U kolegi wszystko dobrze działa, u mnie działało kiedyś, bo ostatnio dałem do mechanika i klima zaczęła dmuchać bo dmuchać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na taki mały samochód jest dobrze. Przewiezienie roweru bez problemu.
4,0
Wyciszenie
Na wolnych obrotach nie słychać wcale pracy silnika. Przy 90km/h jest już trochę głośno jak się jedzie bez radia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co prawda gazu nie zakładałem bo to duży koszt. W trasie spali 5-6 litrów benzyny 95 ze stacji. w mieście 7-8 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
jak za samochód za 8 tysięcy do którego części kosztują grosze to jak dla mnie, dla studenta jest idealnie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od czasu do czasu coś się ze starości zepsuje jak np jakiś wężyk od spryskiwaczy czy rdza gdzieś wyjdzie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Była potrzeba odcięcia EGR w obawie o silnik, jak wiadomo EGR bardzo szkodzi silnikom,a temu silnikowi szczególnie. Teraz jednak po zapłaceniu 1000 zł za profesjonalne odcięcie tego elementu to podejrzewam że przez następne 50k km nie będę musiał zaglądać pod maskę z myślą że coś może się zepsuć.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V FSI 110KM 81kW
[l/100km]