Dobry samochód i jak każdy wymaga dbałości i rozsądnego użytkowania , a wtedy sprawuje się bez zarzutu, choć zdaję sobie sprawę,że trafiają się wadliwe egzemplarze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę brakuje mu tchu na 5 biegu od 80km/h w górę
4,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń
4,0
Układ jezdny
co 60000tyś standardowo do wymiany tuleje metalowo-gumowe przód, objaw skrzypi podczas przejeżdżania po nierównościach, w serwisie nie całe 100pln.
Komfort
4,0
Widoczność
jak to w hatchbecku słabo do tyłu
4,0
Ergonomia
prościej nie można, dla jednych zaleta dla drugich wada, polecam szczególnie tym drygim i-driva w BMW
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wystarczająca
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dobrze z przodu, z tyłu dosyć mało miejsca na nogi
4,0
Wyciszenie
powyżej 120km/h zaczyna być głośno ale nie jest zbyt nieprzyjemnie, zresztą nie polecam jazdy w Polsce z większą prędkością ze względu na "wspaniałe drogi"
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdżę w zasadzie w 90% w trasie ok.110km/h sam bez bagażu pali ok.6lna 100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobrze trzyma cenę,łatwo odsprzedać.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy mojej delikatnej jeździe klocki wytrzymały 137000tyś,spalił się silniczek wycieraczek przednich(droga impreza 500pln),pasek rozrządu wymieniłem przy 138000 kompletny w serwisie i polecam to wszystkim ponieważ zamienik kosztuje połowę mniej ale czas do wymiany też jest o połowę krótszy jednym słowem oszczędność pozorna dla dużo jeżżących,pompa wody tańsza w serwisie niż zamienik , biorą starą do regeneracji koszt 200pln, po za tym traktowany dobrze czyli serwisowany jeździ bez zarzutu